pátek 27. července 2012

Londýn 2012

Maskot letošních her není geomagovatelný - ani jeden z těch mimozemšťanů by mi nevyšel koukatelně, vlastně mě ani nenapadlo nad jejich stavbou přemýšlet. Zato logo..to mají letos hezky hranaté, tak bylo celkem jasné, co tu bude ode dneška po celé 30. letní olympijské hry stát. Číslice se celkem povedly, teda až na tu nulu, ta se mi hranatá nepovedla. Problém byl, jak je do sebe zasklesnout, aby vypadaly jako na oficiálním logu a přitom nepadaly. Černý čtverec (teda vlastně krychlička) se mi doprostřed nevešel, šel tam tedy jen trojúhelník.
A protože je to stavba malá, přistavěla jsem ještě Alžbětinu věž, ať už konečně můžou ty hry v Londýně začít((o:

  • 159 tyček (jedna drží modrou dvojku, aby se nezřítila
  • 84 kuliček
  • 45 čtverců
  • 26 kosočtverců
  • 10 trojúhelníků (na fotce dva chybí(o:)



Na věž:
  • 48 tyček
  • 25 kuliček
  • 21 čtverců
  • 4 trojúhelníky
PS.: Dalších deset tyček bylo potřeba na dostavbu..
I když vyfanděné ruce měly problém je tam někdy nacpat, takže poslední zlatá už je jen nahoře. Díky Vávro, Ondro, Adélko, Mirko, Andreo s Luckou, Zuzko, Dane s Lukášem Pepíkem a Honzou, Báro, Davide i Jardo. I vy všichni ostatní, hry to byly báječné.
Na příští olympiádu postavím něco, kam se medajlových tyček vejde víc(o:

0 komentářů: